Uwaga studenci
Data publikacji: 27 lipca 2020
Studenci do ukończenia 26 roku życia, którzy korzystają z ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego autobusowego i kolejowego i są zainteresowani posiadaniem elektronicznej legitymacji studenckiej, proszeni są o składanie wniosków o wymianę legitymacji, przy czym rozpatrywane będą tylko pełne wnioski, tj. zawierające:
1. wniosek na druku do pobrania;
2. aktualne zdjęcie w wersji elektronicznej o rozmiarach minimum 236×295 pikseli, spełniające wymagania określone dla dowodów osobistych, wykonane na jasnym tle, kolorowe (typ pliku: JPG);
3. dowód wpłaty 30 zł za wydanie legitymacji studenckiej; w tytule płatności prosimy podać imię i nazwisko, nr albumu oraz zwrot „wymiana legitymacji” (nr rachunku bankowego 57 9550 0003 2001 0070 4777 0001)
Składanie wniosków o wymianę legitymacji
Wnioski o wymianę legitymacji należy składać wyłącznie elektronicznie:
1. przesłać komplet dokumentów (pkt 1-3) mailem na adres: dzialdydaktyki@ksw.wloclawek.pl (w treści maila prosimy dodanie Państwa imienia i nazwiska oraz numeru albumu):
2. wniosek (pkt 1) w formie skanu;
3. dowód wpłaty (pkt 3) w formie pliku PDF z systemu bankowości elektronicznej lub zeskanowany;
W dniu odbioru elektronicznej legitymacji należy dostarczyć oryginał wniosku (pkt 1) oraz zwrócić legitymację papierową.
Wnioski o wymianę legitymacji papierowych na elektroniczne można składać w dowolnym czasie.
Czas oczekiwania na legitymację wynosi około 3 tygodni.