Praktyki na kierunku pedagogika w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024

Dział Promocji KSW 12 mar , 2024 0 Comments

Studia I stopnia

Studenci I i II roku studiów I stopnia, w semestrze letnim są zobowiązani do odbycia praktyk w wymiarze 1 miesiąc= 120 godzin. Studenci I roku odbywają praktyki ogólnopedagogiczne, a II r. specjalnościowe

Uwagi techniczne:

1)      Dziennik Praktyk należy pobrać ze strony Internetowej ( zakładka praktyki studenckie)

2)      Dziennik Praktyk należy oddać bezpośrednio do Dziekanatu WNS w terminie do 30 września 2024 r.

3)      Fakt odbycia praktyk musi być potwierdzony pieczątką nagłówkową Placówki i imienną bezpośredniego opiekuna

4)      Opiekun praktyk w Placówce musi  napisać opinię o jej przebiegu wraz z oceną 

5)      Po odbyciu praktyk Student musi napisać opinię o przebiegu praktyki

6)      Studenci, którzy pracują w zawodzie bezpośrednio związanym z wybraną specjalnością proszeni są złożenie podania o zaliczenie pracy zawodowej w poczet praktyk wraz z aktualnym zakresem obowiązków.

7)      Studenci, którzy chcą odbyć praktyki po raz kolejny w tej samej placówce proszeni są o złożenie stosowanego podania.

8)      Podania należy skierować do Koordynatora praktyk na kierunku pedagogika – dr Urszuli Kempińskiej, a złożyć w Dziekanacie WNS

9)      Wszelkich informacji o praktykach na kierunku pedagogika udziela Koordynator Praktyk na kierunku Pedagogika dr Urszula Kempińska u.kempinska@ksw.wloclawek.pl

 

Studia II stopnia

Studenci I roku studiów II stopnia, w semestrze letnim są zobowiązani do odbycia praktyk w wymiarze 1 miesiąc= 120 godzin.

Uwagi techniczne:

1)      Dziennik Praktyk należy pobrać ze strony Internetowej ( zakładka praktyki studenckie)

2)      Dziennik Praktyk należy oddać bezpośrednio do Dziekanatu WNS w terminie do 30 września 2024 r.

3)      Fakt odbycia praktyk musi być potwierdzony pieczątką nagłówkową Placówki i imienną bezpośredniego opiekuna

4)      Opiekun praktyk w Placówce musi  napisać opinię o jej przebiegu wraz z oceną 

5)      Po odbyciu praktyk Student musi napisać opinię o przebiegu praktyki

6)      Studenci, którzy chcą odbyć praktyki po raz kolejny w tej samej placówce proszeni są o złożenie stosowanego podania.

7)      Podania należy skierować do Koordynatora praktyk na kierunku pedagogika – dr Urszuli Kempińskiej, a złożyć w Dziekanacie WNS

8)      Wszelkich informacji o praktykach na kierunku pedagogika udziela Koordynator Praktyk na kierunku Pedagogika dr Urszula Kempińska u.kempinska@ksw.wloclawek.pl

Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną

Dział Promocji KSW 01 mar , 2024 0 Comments

W związku z kończącą się edukacją na studiach podyplomowych Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną , pragniemy podziękować Państwu za współpracę i wyrozumiałość. W chwili obecnej przygotowujemy dokumenty niezbędne do przeprowadzenia egzaminu końcowego. Dlatego tez prosimy o dokonanie zaległych wpłat czesnego i dostarczenie wypełnionej obiegówki.

Termin egzaminu wyznaczony jest na dzień 16 marca 2024 r., godz. 12.00
Collegium Novum KSW, ul. Okrzei 94A, pok. nr 6.

Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Dział Promocji KSW 01 mar , 2024 0 Comments

W związku z kończącą się edukacją na studiach podyplomowych Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, pragniemy podziękować Państwu za współpracę i wyrozumiałość. W chwili obecnej przygotowujemy dokumenty niezbędne do przeprowadzenia egzaminu końcowego. Dlatego tez prosimy o dokonanie zaległych wpłat czesnego i dostarczenie wypełnionej obiegówki.

Termin egzaminu wyznaczony jest na dzień 16 marca 2024 r., godz. 13.30
Collegium Novum KSW, ul. Okrzei 94A, pok. nr 6.

Oferty pracy PUP we Włocławku na 22 lutego 2024 r.

Dział Promocji KSW 22 lut , 2024 0 Comments

BUDOWNICTWO

Dla: asystenta geodety, asystenta projektanta, asystenta projektanta w branży sanitarno- instalacyjnej lub mechanicznej, betoniarza- zbrojarza, blacharza budowlanego, brukarza, brukarza- robotnik drogowy, cieśli, cieśli- zbrojarza, geodety, glazurnika, hydraulika, hydraulika- instalatora- brygadzisty, kierownika budowy- majster na zakładzie prefabrykacji, montera instalacji sanitarnych, montera wodno- kanalizacyjnego, murarza, operatora koparki, operatora koparko- ładowarki, operatora ładowarki, operatora spycharki, pomocnika blacharza, pomocnika budowlanego, pomocnika hydraulika, pracownika do dociepleń, pracownika drogowego, pracownika ogólnobudowlanego, pracownika robót wykończeniowych, specjalisty ds. technicznych, zbrojarza, zbrojarza- betoniarza- montera szalunków,

 

HANDEL I USŁUGI

Dla: agenta nieruchomości, agenta ochrony/ konwojenta, asystentki/ higienistki stomatologicznej, biomasażysty, diagnosty samochodowego, elektromechanika, elektromechanika pojazdów samochodowych, elektromontera, elektryka, fizjoterapeuty, fryzjera, kierownika działu marketu, kontrolera biletowego, kosmetyczki, lekarza weterynarii, logistyka, magazyniera, manewrowego, masażysty, mechanika- kierowcy, mechanika napraw sprzętu AGD, mechanika pojazdów samochodowych, mechanika wózków widłowych, montera instalacji elektrycznych/ elektrotechnicznych, montera pomp ciepła, montera sieci światłowodowych, operatora kamery- montażysty, operatora wózka widłowego, opiekuna osób starszych, pielęgniarki, pomocnika lakiernika samochodowego, pomocnika serwisanta, pracownika ds. obsługi sklepu internetowego, pracownika myjni samochodowej, pracownika ochrony, pracownika służby ochrony, pracownika technicznego, pracownik transportowego- wydawcy magazynowego, przedstawiciela handlowego, recepcjonisty, rehabilitanta, robotnika gospodarczego, serwisanta elektronarzędzi, serwisanta narzędzi spalinowych, serwisanta urządzeń ciśnieniowych, specjalisty ds. handlowych i obsługi klienta, sprzątaczki, stomatologa podstawowej opieki zdrowotnej, stylistki paznokci, technika dentystycznego, telemarketera, telemontera, zmywacza naczyń,

 

OŚWIATA

Dla: młodszego psychologa działu penitencjarnego, nauczyciela- oligofrenopedagoga, psychologa, wychowawcy, wychowawcy- psychologa,

 

ADMINISTRACJA

Dla: asystenta/ki w dziale ochrony środowiska i usług komunalnych, doradcy klienta biznesowego, kierownika Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Kartografii, pracownika działu sprzedaży, pracownika działu sprzedaży z językiem angielskim, specjalisty ds. obsługi zamówień i marketingu, starszego statystyka,

 

GASTRONOMIA

Dla: cukiernika, kelnera, kelnera/ barmana, kucharza, piekarza, pomocy kuchennej, pracownika restauracji,

 

TRANSPORT

Dla: kierowcy autobusu, kierowcy kat. C, kierowcy kat. C+E, kierowcy pogotowia technicznego- kierowcy autobusu (pilota), maszynisty pojazdów trakcyjnych,

 

KRAWIECTWO

Dla: krojczego, prasowacza, szwaczki,

 

PRZEMYSŁ

Dla: aparatowego, automatyka, elektromontera utrzymania ruchu, elektryka- automatyka, frezera, hydraulika siłowego, inżyniera, kierownika sortowni, ładowacza odpadów komunalnych, maszynisty chłodniczego, mechanika- konserwatora, mechanika maszyn i urządzeń przemysłowych, montera- mechanika, montera rusztowań, operatora maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych, operatora maszyn, operatora obrabiarek CNC, operatora urządzeń rozlewczych, pakowacza ręcznego, pracownika fizycznego, pracownika leśnego, pracownika produkcji, pracownika produkcji- operatora wózka widłowego, projektanta automatyka AKPiA, spawacza, ślusarza, tokarza, zbrojarza- operatora maszyn,

 

OFERTY PRACY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Dla: kasjera- sprzedawcy, portiera, sprzątaczki,

 

WYPOSAŻENIE LUB DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY

Dla: kucharza, logopedy, przedstawiciela handlowego,

 

PRACE INTERWENCYJNE

Dla: specjalisty ds. obsługi klienta i zamówień,

 

STAŻ DO 30 ROKU ŻYCIA

Dla: fryzjera, pracownika ds. obsługi klienta i zamówień, pracownika magazynu, sprzedawcy, pracownika ds. sprzedaży i marketingu, referenta ds. administracyjno- biurowych, referenta ds. kadrowo- płacowych, referenta ds. księgowych,  

 

STAŻ POWYŻEJ 30 ROKU ŻYCIA

Dla: fryzjera, pracownika ds. obsługi klienta i zamówień, pracownika magazynu, sprzedawcy, pracownika ds. sprzedaży i marketingu, referenta ds. administracyjno- biurowych, referenta ds. kadrowo- płacowych, referenta ds. księgowości.

 

Oferty pracy EURES za granicą dystrybuowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu dostępne są na stronie: http://wuptorun.praca.gov.pl/oferty-pracy

Zarządzanie ochroną zdrowia I rok I semestr

Dział Promocji KSW 19 lut , 2024 0 Comments

Informujemy o przeniesieniu zajęć z mgr A .Sierakowską-Wojciechowską, które miały odbyć się w dniu 24.02.2024 r. i 25.02.2024r .

Nowe terminy zajęć:

  • 02.03.2024 r. (godz. 8:00-9:35) – Prawo zamówień publicznych (w), (przeniesione z 20.01.2023 r.)
    (godz. 9:40-11:15) – Prawo zamówień publicznych (ćw), (przeniesione z 20.01.2024 r.)
  • 03.03.2024 r. (godz. 8:00-9:35) –  Prawo zamówień publicznych (w), (przeniesione z 04.02.2024 r.)
    (godz.9:40-12:55) – Prawo zamówień publicznych (ćw), (przeniesione z 04.02.2024 r.)

Oferta pracy firmy WIKA Polska – Młodszy specjalista ds. analiz materiałowych

Dział Promocji KSW 13 lut , 2024 0 Comments

Oferujemy:

  • pracę w największej firmie produkcyjnej we Włocławku
  • stabilne zatrudnienie w firmie z ponad 100-letnią tradycją
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • rozwój zawodowy i podnoszenie kwalifikacji
  • pracę z nowoczesnym sprzętem laboratoryjnym
  • wyzwania i możliwość samorealizacji
  • pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie grupowe dla Ciebie i Twojej rodziny, bezpłatne wejścia do wybranych klubów fitness, Kafeteria MyBenefit, karta Multisport)

 

Główne zadania:

  • Wykonywanie analiz materiałowych detali i wyrobów gotowych\
  • Realizacja prób wytrzymałościowych, pomiarów twardości, momentu, masy
  • Raportowanie wyników badań i ich interpretacja
  • Kontakt ze zleceniodawcami

 

Oczekiwania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne o profilu: Materiałoznawstwo, Mechanika i budowa maszyn, Elektrotechnika, Fizyka, Chemia
  • Wiedza z zakresu materiałoznawstwa
  • Znajomość metod badania właściwości materiałów konstrukcyjnych
  • Umiejętność czytania rysunku technicznego
  • Biegła znajomość języka polskiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole

 

Aplikuj przesyłając zgłoszenie na adres mailowy: kariera@wikapolska.pl

Uwaga stypendyści!

Dział Promocji KSW 12 lut , 2024 0 Comments

Studenci Kujawskiej Szkoły Wyższej we Włocławku ubiegający się o stypendia: socjalne, dla studentów z niepełnosprawnościami i stypendiów Rektora na semestr letni roku akademickiego 2023/2024, otrzymają decyzje o przyznaniu stypendium oraz wypłatę na konto po otrzymaniu dotacji na 2024 rok z Ministerstwa Edukacji i Nauki.

Decyzje o przyznaniu lub nieprzyznaniu stypendium na semestr letni 2023/2024 będziemy wydawać w Dziale Dydaktyki. O dokładnym terminie powiadomimy osobnym ogłoszeniem w miesiącu kwietniu.

Komisja Stypendialna KSW mieści się w Dziale Dydaktyki, pok. 3, budynek Collegium Novum KSW, ul. Okrzei 94A we Włocławku, telefon: 660 717 051 lub 660 714 516

Zachęcamy do zapoznania się ze stosownymi Zarządzeniami Rektora, aktualnościami stypendialnymi w zakładce System stypendialny.

Kongres Młodej Nauki

Dział Promocji KSW 12 lut , 2024 0 Comments

Szanowni Państwo,

Z ogromną przyjemnością zapraszamy do wzięcia udziału w IV Kongresie Młodej Nauki, który odbędzie się na Uniwersytecie Gdańskim w dniach 11-13 lipca 2024 roku. Zaproszenie adresujemy do studentów, doktorantów, pracowników oraz wszystkich zainteresowanych.

Rejestracja odbywa się pod linkiem https://forms.gle/7VTRC755ZHGTabH19. Zapisy dla organizatorów paneli kończą się 19 marca lub w przypadku wyczerpania limitu miejsc.

IV Kongres Młodej Nauki to wyjątkowa okazja dla młodych naukowców, aby zaprezentować wyniki badań, podzielić się swoimi tezami i nawiązać cenne kontakty naukowe. Wydarzenie ma międzynarodowy i multidyscyplinarny charakter, łączący różnorodne dziedziny naukowe.

Choć proces zgłaszania paneli naukowych dopiero się zaczyna, zapewniamy, że program będzie różnorodny i inspirujący, tak jak w poprzednich edycjach. Zaplanowane są sesje i dyskusje, które obejmują szerokie spektrum tematyczne, od nauk ścisłych po humanistyczne, co będzie stanowiło znakomitą okazję do wymiany myśli i doświadczeń. Tematyka paneli nie jest ograniczona.

Jesteśmy też szczególnie zaszczyceni możliwością zaproszenia Państwa do roli moderatorów poszczególnych paneli. Jako moderatorzy, będziecie mieli okazję nie tylko kierować dyskusją, ale także wpływać na kształtowanie przestrzeni naukowej podczas Kongresu.

Kilka najważniejszych informacji o panelach:

  • Potrzebny jest opiekun naukowy panelu, który weryfikuje poziom merytoryczny panelu. Opiekun naukowy powinien posiadać co najmniej stopień doktora. Jego zadaniem będzie dopuszczenie zgłaszanych referatów do wystąpienia w panelu na podstawie przesłanych przez prelegentów abstraktów;
  • Uzupełnienie formularza zgłoszeniowego – zajmuje to tylko chwilę! Potrzebna jest nazwa panelu, krótki opis, kilka informacji o panelu i skan zgody opiekuna naukowego.
  • By panel mógł wystartować, muszą zostać do niego zostać zgłoszone minimalnie 3 referaty zaakceptowane przez Opiekuna naukowego;
  • Moderator/organizator prowadzi panel w trakcie trwania Kongresu, wręcza uczestnikom zaświadczenia i uzupełnia krótką dokumentację.

Po zakończeniu Kongresu uczestnicy będą mieli możliwość publikacji pokonferencyjnej artykułów w czasopiśmie „Progress – Journal of Young Researchers”, które jest wydawane na Uniwersytecie Gdańskim od 2016 roku. Publikują w nim przedstawiciele szeregu dyscyplin naukowych i jest skierowane głównie dla studentów, doktorantów i młodych naukowców.

Koszt uczestnictwa w Kongresie wynosi 490 zł, natomiast dla organizatorów paneli przewidziana jest stawka w wysokości 390 zł. W ramach opłaty zapewniamy uczestnikom pełne wyżywienie oraz udział we wszystkich zaplanowanych punktach programu. Możliwe jest zakwaterowanie po preferencyjnej cenie (32,40 zł za osobo-dobę netto) w domach studenckich Uniwersytetu Gdańskiego w Oliwie.

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami dotyczącymi Kongresu oraz rejestracji na naszej stronie internetowej (https://kongresmlodejnauki.ug.edu.pl/). Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania, nasz zespół jest do Państwa dyspozycji pod adresem e-mail kongresmlodejnauki@ug.edu.pl oraz telefonicznie pod numerem 725 992 266.

Z niecierpliwością wyczekujemy Państwa udziału w IV Kongresie Młodej Nauki i mamy nadzieję, że będzie to czas owocnej naukowej wymiany i rozwoju.

Link do rejestracji: https://forms.gle/7VTRC755ZHGTabH19. Zapisy dla organizatorów paneli kończą się 19 marca lub w przypadku wyczerpania limitu miejsc.

Serdecznie pozdrawiamy,

Komitet Organizacyjny
IV Kongresu Młodej Nauki

Skip to content