Kierunek: Pedagogika
Pedagogika
Na zajęcia dra K. Gandziarskiego w dniach 06-07. 04. br. prosimy zabrać strój gimnastyczny.
ZAJĘCIA Z SALI 101 CM
3 kwietnia 2019
zostały przeniesione do poniższych sal: 07. 04. br. – godz. 10.30-15.50 – dr U. Kempińska do sali 102 CM
I i II ROK NIESTACJONARNY I ST.
3 kwietnia 2019
Informacja dotyczy tylko wymienionych w nagłówku roczników studiów. Od 18. 05. br. będą wydawane karty „okresowych osiągnięć studenta”. Warunkiem wydania „karty egzaminacyjnej” jest całościowe uregulowanie czesnego wraz z ewentualnymi odsetkami za nieterminową wpłatę.
I ROK NIESTACJONARNY II ST.
3 kwietnia 2019
Informacja dotyczy tylko wymienionego w nagłówku rocznika studiów. Od 18. 05. br. będą wydawane karty „okresowych osiągnięć studenta”. Warunkiem wydania „karty egzaminacyjnej” jest całościowe uregulowanie czesnego wraz z ewentualnymi odsetkami za nieterminową wpłatę.
II ROK NIESTACJONARNY II ST.
3 kwietnia 2019
Informacja dotyczy tylko wymienionego w nagłówku rocznika studiów. Od 27. 04. br. będą wydawane karty „okresowych osiągnięć studenta”. Warunkiem wydania „karty egzaminacyjnej” jest całościowe uregulowanie czesnego wraz z ewentualnymi odsetkami za nieterminową wpłatę.
III ROK NIESTACJONARNY I ST.
3 kwietnia 2019
Informacja dotyczy tylko wymienionego w nagłówku rocznika studiów. Od 27. 04. br. będą wydawane karty „okresowych osiągnięć studenta”. Warunkiem wydania „karty egzaminacyjnej” jest całościowe uregulowanie czesnego wraz z ewentualnymi odsetkami za nieterminową wpłatę.
I ROK NIESTACJONARNY II ST. – PRzEPR + NP
3 kwietnia 2019
Wykład z przedmiotu ” podstawy rewalidacji i rehabilitacji” dra G. Brzuzego z dnia 07. 04. br. został przeniesiony na dzień 11. 05. br. godz. 12.10-15.00 sala 45 CN. Natomiast ćwiczenia z przedmiotu „podstawy rewalidacji i rehabilitacji” z dnia 07. 04. br. zostały przeniesione na dzień 08. 06. br. godz. 15.05-18.20 sala 17 CN.
II ROK NIESTACJONARNY I ST. – DZ,PiE
2 kwietnia 2019
Wykład z przedmiotu „podstawy działalności gospodarczej” dr J. Kloc w dniach 07. 04. br. oraz 16. 06. br. został odwołany. Treści wykładów będą zrealizowane na platformie e-learningowej.
II ROK NIESTACJONARNY II ST. – PRzEPR
2 kwietnia 2019
Seminarium magisterskie prof. L. Marszałek w dniu 06. 04. br. zostało odwołane. Seminarzyści proszeni są na indywidualne konsultacje w dniu 28. 04. br. w godz. 13.00-16.00 pokój nr 47 CN.
Uwaga stypendyści!
1 kwietnia 2019
Decyzje o przyznaniu stypendiów na semestr letni 2018/2019 , będą wydawane w Dziale Dydaktyki na przełomie kwietnia i maja br., po otrzymaniu pisemnej decyzji o dotacji na 2019 rok z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższeggo. Zapraszamy na stronę internetową Uczelni oraz o przeglądanie gablot
Weź udział w ankiecie Eurostudent
Ankieta skierowana jest do wszystkich uczestników studiów: I stopnia, II stopnia, jednolitych magisterskich oraz podyplomowych. Zapraszamy studiujących stacjonarnie, niestacjonarnie oraz tych, którzy studiują na odległość.
Ankieta zajmie ok. 20 minut, dostępna jest do końca czerwca. Zalecamy wypełnianie na większym ekranie niż smartfon.
Zapewniamy, że Twój głos będzie miał ogromne znaczenie dla rzetelności wyników i reprezentatywności badania, a tym samym dla porównywalności wyników Polski na tle innych krajów europejskich.
Podziel się swoją historią i doświadczeniami.
Dziękujemy za poświęcony czas.
Zespół badawczy EUROSTUDENT.
Za realizację badania w Polsce odpowiada niezależna agencja badawcza PBS Sp. z o.o. na zlecenie Ministerstwa Edukacji i Nauki.
Chcesz wiedzieć więcej?
Wejdź: https://www.eurostudent.eu/ Napisz: eurostudent@pbs.pl Zadzwoń (pn-pt 8-16): 511 890 222
Joanna Podemska
Pedagogika
Dyrektor Instytutu Pedagogiki dr Urszula Kempińska
Dyżury:
– poniedziałek – 08.00-11.00
– wtorek – 08.00-11.00
Dyżury adiunktów
Dr Tomasz Borowiak
– poniedziałki – godz. 10.30 – 11.30
– podczas zjazdów sobotnio- niedzielnych (dni zajęciowe)
Dr Adam Gawroński
– środy – godz. 08.45 – 10.45
Dr Urszula Kempińska
Dyrektor Instytutu Pedagogiki i Logopedii
– poniedziałki – godz. 08.00 – 10.00
– wtorki – godz. 08.00 – 10.00
Dr Ireneusz Pyrzyk prof. nadzw. KSW
– podczas zjazdów sobotnio-niedzielnych (dni zajęciowe)
Pedagogika
Dyrektor Instytutu Pedagogiki dr Urszula Kempińska
Dyżury:
– poniedziałek – 08.00-11.00
– wtorek – 08.00-11.00
Dyżury adiunktów
dr Tomasz Borowiak
– poniedziałki – godz. 11.30 – 12.30
– podczas zjazdów sobotnio- niedzielnych (dni zajęciowe)
dr Urszula Kempińska
– wtorki – godz. 08.00 – 10.00
– podczas zjazdów sobotnio- niedzielnych (dni zajęciowe)
dr Adam Gawroński
– czwartki – godz. 09.00 – 11.00
– podczas zjazdów sobotnio- niedzielnych (dni zajęciowe)
Dr Ireneusz Pyrzyk prof. KSW
– podczas zjazdów sobotnio- niedzielnych (dni zajęciowe)
Dyżury nauczycieli akademickich z kierunku: administracja, bezpieczeństwo i higiena pracy, bezpieczeństwo narodowe, budownictwo, logistyka, transport odbywają się podczas zjazdów sobotnio-niedzielnych.
mgr Ida Greszkiewicz
w 2004 roku ukończyłam studia w ówczesnej Wyższej Szkole Humanistyczno- Ekonomicznej we Włocławku (obecnie Kujawska Szkoła Wyższa) na Wydziale Nauk Pedagogicznych. Jako studentka byłam solistką chóru studenckiego, należałam do Koła Naukowego Uczelni, byłam członkiem Rady Studenckiej – miło wspomnieć tamte czasy. Po ukończeniu studiów zdobywałam doświadczenie zawodowe, pracując m.in. jako referent do spraw organizacji szkoleń, pracownik społeczny w Hamburgu czy doradca w Powiatowym Urzędzie Pracy. Aktualnie pracuję w wyjątkowej placówce – Ośrodku Wspierania Rozwoju Neuromind, w którym pełnię funkcję menadżera. Poznaję nowych ludzi, podróżuję, rozwijam się, również zawodowo, a przede wszystkim kocham to, co robię – pomagam innym. Studia w KSW otworzyły mi drogę do fajnego – nie tylko zawodowego – życia.
Barbara Różańska
Ukończenie studiów pozwoliło mi na znalezienie pracy w roli pracownika socjalnego. Na Uczelni jest korzystny system stypendialny, co pomogło mi ukończyć studia pierwszego stopnia oraz studiować równolegle na dwóch kierunkach. Na Uczelni panuje pozytywna atmosfera oraz wzajemna życzliwość studencka. Studiowanie ułatwia także dobrze wyposażona biblioteka uczelniana. Wbrew stereotypowym opiniom, pracownicy dziekanatów są życzliwi i otwarci na potrzeby studentów. W mojej opinii studia w KSW dają ciekawe perspektywy, wiele zależy jednak od chęci i motywacji studentów
Edyta Iwanowska – Pedagogika
W roku 2000 ukończyłam studia licencjackie wówczas w Wyższej Szkole Humanistyczno- Ekonomicznej we Włocławku (obecnie KSW). Następnie w roku 2001 podjęłam naukę na studiach magisterskich i jestem pierwszym absolwentem w historii Uczelni, który uzyskał tytuł zawodowy magister na kierunku Pedagogika.
Nauka w KSW ukształtowała moją przyszłą karierę zawodową. Dzięki profesjonalnemu przygotowaniu do pracy, poprzez liczne teoretyczne, a przede wszystkim praktyczne zajęcia na Uczelni, dzięki wykwalifikowanej, profesjonalnej kadrze nabywałam umiejętności niezbędne w pracy z drugim człowiekiem. Po studiach zdobywałam doświadczenie zawodowe, pracując w Domu Pomocy Społecznej w Wilkowiczkach, natomiast zdobycie tytułu magistra pozwoliło mi podjąć pracę w Zakładzie Karnym we Włocławku- aktualnie jestem funkcjonariuszem pełniącym służbę na stanowisku p.o. z-ca kierownika ochrony.