Zarządzanie – Siemianowice Śląskie – NOWOŚĆ!

Dział Promocji KSW 26 cze , 2020 0 Comments

Na kierunku Zarządzanie  prowadzone są studia pierwszego stopnia w trybie stacjonarnym (dziennym) i niestacjonarnym (zaocznym) o profilu praktycznym.

 

Polska Komisja Akredytacyjna z uchwale nr 331/2020 z dnia 18 czerwca 2020 r. pozytywnie zaopiniowała wniosek naszej Uczelni o nadanie Filii w Siemianowicach Śląskich uprawnienia do prowadzenia kierunku Zarządzanie – studia I stopnia o profilu praktycznym. Komisja pozytywnie zaopiniowała przedstawioną przez Uczelnię koncepcję i program studiów, w szczególności efekty uczenia się i sposób ich weryfikacji, kadrę oraz bazę dydaktyczną, w tym bibliotekę oraz wewnętrzny system zapewniania jakości kształcenia. 

Absolwent studiów pierwszego stopnia kierunku Zarządzanie posiadać będzie

Wiedzę i umiejętności w zakresie:
• funkcjonowania przedsiębiorstw wielu sektorów gospodarki;
• identyfikowania i rozwiązywania problemów współczesnej gospodarki za pomocą metod i technik menadżerskich;
• nowoczesnych metod zarządzania, w tym zarządzania strategicznego;
• podstaw nauk ekonomicznych, organizacji i zarządzania;
• zarządzania procesami logistycznymi;
• prowadzenia badań marketingowych;
• posługiwania się systemami informatycznymi wspomagającymi zarządzanie, w tym systemami wspomagania decyzji;
• podejmowania decyzji gospodarczych w obszarach marketingu, finansów i inwestycji;
• zarządzania kosztami, finansami oraz kapitałem;
• zarządzania personelem;
• zarządzania projektami;
• zarządzania innowacjami;
• zarządzania wiedzą;
• doboru personelu i jego szkolenia.

 Tak dobrany zakres wiedzy i umiejętności poparty będzie kompetencjami społecznymi absolwentów związanymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, przejmowania roli lidera czy też świadomością ciągłego podnoszenia kompetencji zawodowych, osobistych i społecznych.

 

Zarządzanie zasobami ludzkimi

iP-m5T 15 sty , 2019 0 Comments

2 semestry – 220 godzin

Celem studium jest przygotowanie specjalistów ds. zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach w warunkach globalizacji rynków. Cel ten realizowany jest przez: przekazywanie nowej i usystematyzowanej wiedzy w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji na poziomie strategicznym i operacyjnym, kształtowanie umiejętności diagnozowania i projektowania oraz stosowania nowoczesnych narzędzi zarządzania, projektowanie zintegrowanego systemu zarządzania zasobami ludzkimi, kształtowanie umiejętności kierowniczych, inspirowanie myślenia i rozwiązywania problemów personalnych z uwzględnieniem zasad nowoczesnej organizacji oraz interesów pracowników.

Kadry i płace

iP-m5T 14 sty , 2019 0 Comments

2 semestry – 180 godzin

Celem studiów jest przekazanie specjalistycznej wiedzy połączonej z praktycznymi umiejętnościami z zakresu prawa pracy, wynagrodzeń, rozliczania świadczeń pracowniczych, dokumentacji kadrowej, podatkowej i ZUS. Program obejmuje pełny zakres wiadomości potrzebnych do wykonywania funkcji zarządczych, kadrowych, kadrowo-płacowych i rozliczeniowych, przygotowując absolwenta do pełnienia samodzielnych funkcji we wskazanych zakresach oraz czyniąc go specjalistą w danej dziedzinie.

 

 

Administracja samorządowa

iP-m5T 14 sty , 2019 0 Comments

2 semestry – 240 godzin

Studia te polegają na wyposażeniu studiujących w nowoczesną wiedzę z zakresu administracji, postępowania administracyjnego, finansów publicznych, prawa zamówień publicznych, kontroli w administracji, partnerstwa w administracji itp.

Dyżury

iP-m5T 04 lis , 2018 0 Comments

Dyżury dla kierunku - Administracja

Dyrektor Instytutu Administracji i Zarządzania dr Marek Stefański, prof. KSW

Dyżury:

– wtorek – 09.00-12.00
– czwartek – 09.00-12.00

 

Dyżury nauczycieli akademickich odbywają się podczas zjazdów sobotnio-niedzielnych.

Administracja

iP-m5T 04 lis , 2018 0 Comments

Dyrektor Instytutu Administracji i Zarządzania dr Marek Stefański, prof. KSW

Dyżury:

– wtorek – 09.00-12.00
– czwartek – 09.00-12.00

 

Dyżury nauczycieli akademickich odbywają się podczas zjazdów sobotnio-niedzielnych.

Skip to content