Kontakty E-learning Działalność projektowo-badawcza Instytuty naukowe Konferencje naukowe System grantów badawczych Wydawnictwa Działania Akademickie Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej Biuro ds. Pozyskiwania Funduszy Zewnętrznych Centrum rehabilitacji Fizjo-fit Festiwal Nauki Kultury i Przedsiębiorczości Kujawsko-Dobrzyński Uniwersytet Trzeciego Wieku Projekty Trzecia Misja KDUTW Edukacja dorosłych Współpraca z zagranicą ERASMUS+ Oferta kształcenia Rekrutacja online Studia I stopnia – licencjackie, inżynierskie Studia II stopnia – magisterskie Jednolite studia magisterskie Studia podyplomowe Informacje o rekrutacji Dla studenta Instytuty i Filie Studia podyplomowe Dział Spraw Studenckich Akademickie Biuro Karier Biblioteka Główna Jednostki ogólnouczelniane System wsparcia studentów Dydaktyka Samorząd Studencki Dokumenty do pobrania Egzamin dyplomowy Uczelnia Aktualności / Wydarzenia O uczelni Kadra Galeria Wirtualny spacer Wynajem pomieszczeń Włocławek Inne ważne informacje PLENUAFR Strona główna » Student » Instytuty i Filie » Filia w Siemianowicach Śląskich (Instytut Administracji i Zarządzania) Instytuty i Filie Filia w Siemianowicach Śląskich (Instytut Administracji i Zarządzania) Dyrektor Instytutu Rada Instytutu Kontakt Plany zajęć – logowanie Plany zajęć – bez logowania Kierunki kształcenia STUDENT Instytuty i Filie Instytut Administracji i Zarządzania Dyrektor Instytutu Rada Instytutu Dział Spraw Studenckich Plany zajęć – logowanie Plany zajęć – bez logowania, I rok Kierunki kształcenia Administracja Aktualności Dyżury Tok Studiów Praktyki studenckie Instytut Nauk o Bezpieczeństwie Dyrektor Instytutu Rada Instytutu Dział Spraw Studenckich Plany zajęć – logowanie Plany zajęć – bez logowania, I rok Kierunki kształcenia Bezpieczeństwo i higiena pracy Aktualności Dyżury Tok Studiów Bezpieczeństwo narodowe Aktualności Dyżury Tok studiów Praktyki studenckie Instytut Pedagogiki Dyrektor Instytutu Rada Instytutu Dział Spraw Studenckich Plany zajęć – logowanie Plany zajęć – bez logowania, I rok Kierunki kształcenia Pedagogika Aktualności Dyżury Tok Studiów Praktyki studenckie Koło Naukowe Pedagogów „Persona” Działalność Skład Koło Naukowe „Warsztaty Korczakowskie” Wydarzenia Program Plany działań Uczestnicy Nasi przyjaciele Instytut Nauk o Zdrowiu Dyrektor Instytutu Rada Instytutu Dział Spraw Studenckich Plany zajęć – logowanie Plany zajęć – bez logowania, I rok Kierunki kształcenia Dietetyka Aktualności Dyżury Tok studiów Egzaminy licencjackie Fizjoterapia Aktualności Dyżury Pracownie Pielęgniarstwo Aktualności Dyżury Tok studiów Egzaminy dyplomowe Pracownie Facebook Praktyki studenckie Historia Współpracujemy z… Koło Naukowe Zdrowia Publicznego Działalność Statut Instytut Techniki i Logistyki Dyrektor Instytutu Rada Instytutu Dział Spraw Studenckich Plany zajęć – logowanie Plany zajęć – bez logowania, I rok Kierunki kształcenia Energetyka Aktualności Dyżury Tok Studiów Logistyka Aktualności Dyżury Tok Studiów Ogólnopolski Konkurs Młodych Logistyków Regulamin Zakres merytoryczny konkursu Formularze zgłoszeniowe Kontakt Konferencja: „Współczesne wymagania logistyki w służbach mundurowych” Organizator, kontakt Budownictwo Aktualności Dyżury Tok Studiów Kierunkowe efekty kształcenia Praktyki studenckie Filia w Grudziądzu (Instytut Mechaniki Stosowanej) Dyrektor Instytutu Rada Instytutu Dział Spraw Studenckich Plany zajęć – logowanie Plany zajęć – bez logowania, I rok Kierunki kształcenia Inżynieria mechaniczna Aktualności Dyżury Filia w Siemianowicach Śląskich (Instytut Administracji i Zarządzania) Dział Spraw Studenckich Dokumenty do pobrania Studia podyplomowe Aktualności Regulamin studiów Plany zajęć Praktyki Opłaty Kontakt Biblioteka Główna Aktualności Kontakt, dyżury O bibliotece Regulamin Księgozbiór Komputeryzacja E-źródła E-booki Bazy danych Katalog książek i czasopism Działalność Imprezy biblioteczne Bibliometria Jednostki ogólnouczelniane Studium informatyki Dydaktyka Studium języka polskiego i kultury Studium języków obcych E-learning Studium wychowania fizycznego Dydaktyka Kurs instruktora fitness Akademickie Biuro Karier Kontakt Aktualności Przydatne linki Dokumenty do pobrania Partnerzy Akademicki Związek Sportowy Samorząd Studencki Aktualności Skład URSS Dyżury Zakres działań Regulamin Kodeks Etyki Studenta KSW we Włocławku Dydaktyka Regulamin studiów Organizacja roku akademickiego 2021/2022 Organizacja roku akademickiego 2022/2023 Opłaty Edukacja zdalna – wymagania sprzętowe Egzamin dyplomowy System wsparcia studentów System stypendialny Aktualności Wnioski do pobrania Rodzaje stypendiów Stypendium socjalne Stypendium dla niepełnosprawnych Stypendium Rektora Zapomogi Komisje stypendialne Skład WKS Odwoławcza Komisja Stypendialna Dyżury Komisji Stypendialnej w roku akademickim 2020/2021 Ważne informacje Informacje dla studentów dotyczące stypendiów Regulamin świadczeń dla studentów Zarządzenia Rektora Biuro osób niepełnosprawnych Wolontariusze i opiekunowie Aktualności Regulamin Programy PFRON Studenci niepełnosprawni Przydatne strony www Rozwiązywanie konfliktów i przeciwdziałanie dyskryminacji Dyżury psychologa _Wydziały i Filie _Wydział Nauk Społecznych _WNS – Aktualności _WNS – Administracja – Aktualności _WNS – Bezpieczeństwo narodowe – Aktualności _WNS – Pedagogika – Aktualności _WNS – Władze, Rada Wydziału _WNS – Dziekanat, dyżury _WNS – Tok studiów _WNS – Plany zajęć _WNS – Kierunki kształcenia _WNS – Praktyki studenckie _WNS – Egzaminy _WNS – Historia _WNS – Współpracujemy z _WNS – Koła Naukowe KUJAWSKA SZKOŁA WYŻSZA WE WŁOCŁAWKU Plac Wolności 1, 87-800 Włocławek Godziny otwarcia rektoratu: poniedziałek-czwartek 08.00-15.30 piątek 08.00-14.00 Ważne informacje: Polityka prywatności RODO KONTAKT Biuro Rektora Tel.: +48 660 713 891 Email: biurorektora@ksw.wloclawek.pl ePUAP: /KSW_Wloclawek/SkrytkaESP Zapisy na studia licencjackie i magisterskie Tel. 660 714 884 Zapisy na studia podyplomowe Tel. 660 716 709