Zaliczenia – sesja poprawkowa

Dział Promocji KSW 03 wrz , 2020 0 Comments

W związku z trwającą sesją poprawkową przypominamy o obowiązku zaliczenia zaległych przedmiotów z semestru letniego. Materiały wraz z testami (lub inne formy zaliczenia ustalony przez wykładowcę) znajduje się na platformie e-learning. Hasła dostępu są nie zmienione. Zostały Państwu podane na początku semestru. Termin sesji poprawkowej mija 14.09.2020 r. Po tym terminie materiały nie będą dostępne. W razie jakichkolwiek problemów z dostępem do platformy proszę kontaktować się z Panem Jakubem Kryska numer telefonu: 660 716 444.

 

 

Uwaga studenci

Dział Promocji KSW 27 lip , 2020 0 Comments

1. wniosek na druku do pobrania;

2. aktualne zdjęcie w wersji elektronicznej o rozmiarach minimum 236×295 pikseli,  spełniające wymagania określone dla dowodów osobistych, wykonane na jasnym tle, kolorowe (typ pliku: JPG);

3. dowód wpłaty 30 zł za wydanie legitymacji studenckiej; w tytule płatności prosimy podać imię i nazwisko, nr albumu oraz zwrot „wymiana legitymacji” (nr rachunku bankowego 57 9550 0003 2001 0070 4777 0001)

 

Składanie wniosków o wymianę legitymacji

Wnioski o wymianę legitymacji należy składać wyłącznie elektronicznie:

1.      przesłać komplet dokumentów (pkt 1-3) mailem na adres: dzialdydaktyki@ksw.wloclawek.pl (w treści maila prosimy dodanie Państwa imienia i nazwiska oraz numeru albumu):

2.      wniosek (pkt 1) w formie skanu;

3.      dowód wpłaty (pkt 3) w formie pliku PDF z systemu bankowości elektronicznej lub zeskanowany;
W dniu odbioru elektronicznej legitymacji należy dostarczyć oryginał wniosku (pkt 1) oraz zwrócić legitymację papierową.
Wnioski o wymianę legitymacji papierowych na elektroniczne można składać w dowolnym czasie.
Czas oczekiwania na legitymację wynosi około 3 tygodni.

Uwaga stypendyści!

Dział Promocji KSW 15 cze , 2020 0 Comments

W dniu 12 czerwca 2020 r. na stronie ministerialnej ukazał się komunikat o wysokości dotacji dla Uczelni na stypendia. W związku z tym uruchomiliśmy procedurę wypłaty stypendiów, które niebawem otrzymają Państwo na swoje konta. Decyzję o przyznaniu stypendium otrzymacie Państwo skanem na swoją pocztę e-mailową wraz z potwierdzeniem odbioru, które trzeba będzie odesłać osobnym e-mailem.

Ważność legitymacji studenckich

Dział Promocji KSW 28 maj , 2020 0 Comments

Zgodnie z art. 51b ust. 4 ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce, w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni tj. do 30 września 2020 r. oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności.
Nie ma zatem konieczności osobistego stawiennictwa w uczelni w celu przedłużenia ważności ww. legitymacji.

Wytyczne organizacyjno-sanitarne związane z częściowym przywracaniem zajęć w Kujawskiej Szkole Wyższej we Włocławku

Dział Promocji KSW 26 maj , 2020 0 Comments

Stan na 25.05.2020

Od 25 maja przywracane są częściowo zajęcia na terenie Uczelni. W pierwszej kolejności dotyczyć to będzie ostatnich lat studiów oraz zajęć laboratoryjnych i innych z grupy zajęć aktywizujących, które nie mogły być realizowane w systemie zdalnym.

Wobec powyższego wprowadza się następujące rozwiązania dla osób odwiedzających uczelnię mające na celu zapobieganie rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2.

1.     Na teren uczelni może wejść wyłącznie osoba zdrowa, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę górnych dróg oddechowych. W zajęciach, egzaminach nie mogą  uczestniczyć studenci i nauczyciele oraz inni pracownicy, którzy są chorzy, przebywają w domu z osobą odbywającą kwarantannę lub izolację w warunkach domowych, albo sami są objęci kwarantanną lub izolacją w warunkach domowych.

2.     Uczestnicy zajęć, wykładowcy oraz pracownicy administracji są zobowiązani do osłaniania ust i nosa(maseczka jednorazowa lub wielokrotnego użytku, przyłbica).

3.     Przed wejściem na teren uczelni należy  dokonać dezynfekcji rąk na stanowisku do tego przeznaczonym.

4.     Osoby wchodzące na teren uczelni należy wpisać do rejestru osób odwiedzających (imię, nazwisko, numer telefonu).

5.     Zajęcia w miarę możliwości należy planować z podziałem na mniejsze grupy.

6.     Na zajęciach  w danym pomieszczeniu może przebywać dopuszczalna liczba osób, wskazana w informacji na drzwiach, z zachowaniem wymaganej odległości 2 m. Prowadzący ma obowiązek przed rozpoczęciem zajęć policzyć osoby przebywające w sali oraz zadbać o zachowanie dystansu społecznego.W aulach nr 10, 30 może być zajęte co trzecie miejsce oraz co trzeci rząd (max.80 os). W sali nr 50,24 (max 40 osób). W małych salach wykładowych może przebywać max 10 osób.

7.     W pracowniach komputerowych może być zajęta połowa miejsc.

8.     Po  30 minutowym wykładzie należy dokonać 15 minutowej przerwy w celu przewietrzenia sali.

9.     Przed wejściem na salę, gdzie odbywają się zajęcia uczestnicy powinni               zdezynfekować ręce płynem do dezynfekcji znajdującym się przed salą.

10.  Należy ograniczać możliwości gromadzenia się studentów podczas przerw na korytarzach czy wchodzenia do sal wykładowych oraz innych pomieszczeń w celu zachowania dystansu społecznego. Służby administracyjne powinny monitorować obiekty i reagować na przypadki nie zastosowania się do tych zasad.

11.  Obsługę administracyjną studentów w dziekanatach, biurach należy przeprowadzać w ten sposób aby strefa interesanta była oddzielona od strefy biurowej dodatkową przesłoną ochronną. Stanowisko powinno być wyposażone w pojemniki na dokumenty, płyn do dezynfekcji. Dokumenty przekazane do dziekanatu powinny być dezynfekowane lub poddane kwarantannie. Zaleca się aby w miarę możliwości studenci korzystali z własnych środków piśmienniczych.

12.  Stanowiska obsługistudentów i wyposażenie powinny być systematycznie dezynfekowane w godzinach przyjęć, a pomieszczenia często wietrzone.

13.  Nie należy korzystać z wind.

14.  Jeżeli na korytarzach znajdują się krzesła należy ograniczyć ich liczbę i odpowiednio ustawić, tak, aby zachować wymaganą odległość.Gdy nie ma możliwości ich rozstawienia należy uniemożliwić korzystanie z nich  poprzez zamontowanie taśmy ochronnej.

15.  Drzwi do sali oraz wszystkie drzwi do pomieszczeń, po których poruszają się studenci powinny być otwarte w miarę możliwości w celu uniknięcia dotykania klamek.

16.  Miejsca siedzące i powierzchnie dotykowe w salach należy dezynfekować po każdych              zajęciach.

17.  Wszystkie powierzchnie, na których może osadzać się wirus powinny być regularnie dezynfekowane, dotyczy to w szczególności: parapetów, krzeseł, ławek, biurek, klamek, włączników światła i poręczy.

18.  W  łazienkach może przebywać o połowę mniej osób niż wynosi liczba toalet.

19.  Należy wprowadzić obowiązek częstego sprzątania i dezynfekcji w toaletach. Weryfikację czystości powinien przeprowadzać pracownik służb administracyjnych.

20.  W każdej łazience należy zapewnić ręczniki jednorazowe oraz antybakteryjne mydło do mycia rąk oraz wywiesić instrukcję prawidłowego mycia rąk.

21.  Zużyte środki ochrony osobistej- rękawiczki, maseczki należy wrzucać do specjalnie do tego przygotowanych koszy ustawionych na korytarzach.

22.  W budynku, w którym realizowane są zajęcia należy wyznaczyć i przygotować pomieszczenie w którym będzie można odizolować osobę w przypadku stwierdzenia objawów chorobowych.

Termin składania certyfikatów językowych

Dział Promocji KSW 18 maj , 2020 0 Comments

Studium Języków Obcych przypomina o terminie składania certyfikatów językowych z platformy LERNI lub eTOTOR (14 czerwca). Uzyskane certyfikaty proszę przesyłać jako załącznik do maila na adres international@ksw.wloclawek.pl. W treści e-maila proszę podać nr albumu, semestr oraz kierunek studiów. Studenci, którzy nie zdobędą tego dokumentu będą mieli możliwość pisania testu zaliczeniowego (j. angielski) w trybie online na platformie e-learning uczelni. Test ten dostępny będzie w dniach 15-30 czerwca.

Uwaga studenci!

Dział Promocji KSW 13 maj , 2020 0 Comments

POBIERZ Pismo do studentów kontynuujących studia
POBIERZ Pismo do studentów kończących studia
POBIERZ Zarządzenie Rektora nr 16/2020 z dnia 7 maja 2020 r. w sprawie wytycznych dotyczących organizacji letniej sesji egzaminacyjnej w roku akademickim 2019/2020 w Kujawskiej Szkole Wyższej we Włocławku w okresie zagrożenia zakażeniem COVID-19
POBIERZ Deklaracja do egzaminu dyplomowego

Uwaga studenci – ważność legitymacji studenckich

Dział Promocji KSW 05 maj , 2020 0 Comments

Informujemy, że ważności legitymacji studenckich w czasie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni zostały przeniesione do ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce do art. 51b ust. 4.

Zgodnie z tym artykułem w okresie zawieszenia lub ograniczenia funkcjonowania uczelni oraz przez 60 dni po jego zakończeniu legitymacje studenckie są ważne, bez konieczności potwierdzania ich ważności.

#pomagamy #pomocpsychologicznaksw

Dział Promocji KSW 27 kw. , 2020 0 Comments

Wszyscy zmagamy się z nową rzeczywistością pandemii koronawirusa. To trudny czas. Akademickie Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej naszej Uczelni uruchamia dla Was nieodpłatną pomoc psychologiczną. Wsparcia udzielają nasi psycholodzy. Poniżej podajemy kontakty mailowe:

dr Beata Płaczkiewicz e-mail: bplaczkiewicz@wp.pl
mgr Paulina Kubiak, e-mail:  psychopomocksw@tlen.pl
mgr Adam Grudzień, e-mail: grudzień.psych@gmail.com
mgr Artur Kaczmarczyk, e-mail: arturkaczmarczyk7@gmail.com

Koordynator Akademickiego Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej
dr Tomasz Borowiak

Skip to content