Odwołane zajęcia

Dział Promocji KSW 05 kw. , 2024 0 Comments

Informujemy, że zajęcia na kierunku Integracja sensoryczna, z Panią mgr Katarzyną Palińską, które miały odbyć 6 kwietnia w godz. 8.50-14.20, zostały odwołane.

Uwaga

Dział Promocji KSW 03 kw. , 2024 0 Comments

Informujemy, że w dn. 5 kwietnia Akademickie Centrum Kształcenia Podyplomowego będzie nieczynne.
W dniu 6 kwietnia ACKP będzie czynne w godz. 08.00-14.00 (pokój nr 18).

Drodzy Czytelnicy

Dział Promocji KSW 26 mar , 2024 0 Comments

W dniach 28 marca – 2 kwietnia Biblioteka Główna KSW będzie nieczynna. Życzymy Wam zdrowych, spokojnych i pogodnych Świąt Wielkanocnych. Namawiamy także do relaksu z dobrą książką.

Zajęcia terenowe studentów Filii KSW w Grudziądzu

Dział Promocji KSW 26 mar , 2024 0 Comments

W sobotę 23 marca studenci Wydziału Mechanicznego KSW w Grudziądzu odbyli zajęcia terenowe. Dzięki uprzejmości MZK Grudziądz i Daimler BUSES, mieli okazję poznać najnowsze technologie autobusów hybrydowych, które obecnie są testowane w Grudziądzu. W ramach upraktycznienia przedmiotów Podstawy Eksploatacji i Pojazdy Szynowe, skorzystaliśmy z okazji aby zobaczyć jak funkcjonuje zajezdnia tramwajowa w Grudziądzu!

Informacja dla studentów pedagogiki

Dział Promocji KSW 25 mar , 2024 0 Comments

Pani Iwona Synajewska poszukuje chętnych do zajęć z dzieckiem autystycznym w ramach programu Son-Rise. Zajęcia odbywać się będą raz w tygodniu przez max. 2 godziny. Zajęcia można zaliczyć jako praktykę studencką. Informacji udziela zainteresowana pod adresem pole186pods@wp.pl.

Praktyki na kierunku pedagogika w semestrze letnim roku akademickiego 2023/2024

Dział Promocji KSW 12 mar , 2024 0 Comments

Studia I stopnia

Studenci I i II roku studiów I stopnia, w semestrze letnim są zobowiązani do odbycia praktyk w wymiarze 1 miesiąc= 120 godzin. Studenci I roku odbywają praktyki ogólnopedagogiczne, a II r. specjalnościowe

Uwagi techniczne:

1)      Dziennik Praktyk należy pobrać ze strony Internetowej ( zakładka praktyki studenckie)

2)      Dziennik Praktyk należy oddać bezpośrednio do Dziekanatu WNS w terminie do 30 września 2024 r.

3)      Fakt odbycia praktyk musi być potwierdzony pieczątką nagłówkową Placówki i imienną bezpośredniego opiekuna

4)      Opiekun praktyk w Placówce musi  napisać opinię o jej przebiegu wraz z oceną 

5)      Po odbyciu praktyk Student musi napisać opinię o przebiegu praktyki

6)      Studenci, którzy pracują w zawodzie bezpośrednio związanym z wybraną specjalnością proszeni są złożenie podania o zaliczenie pracy zawodowej w poczet praktyk wraz z aktualnym zakresem obowiązków.

7)      Studenci, którzy chcą odbyć praktyki po raz kolejny w tej samej placówce proszeni są o złożenie stosowanego podania.

8)      Podania należy skierować do Koordynatora praktyk na kierunku pedagogika – dr Urszuli Kempińskiej, a złożyć w Dziekanacie WNS

9)      Wszelkich informacji o praktykach na kierunku pedagogika udziela Koordynator Praktyk na kierunku Pedagogika dr Urszula Kempińska u.kempinska@ksw.wloclawek.pl

 

Studia II stopnia

Studenci I roku studiów II stopnia, w semestrze letnim są zobowiązani do odbycia praktyk w wymiarze 1 miesiąc= 120 godzin.

Uwagi techniczne:

1)      Dziennik Praktyk należy pobrać ze strony Internetowej ( zakładka praktyki studenckie)

2)      Dziennik Praktyk należy oddać bezpośrednio do Dziekanatu WNS w terminie do 30 września 2024 r.

3)      Fakt odbycia praktyk musi być potwierdzony pieczątką nagłówkową Placówki i imienną bezpośredniego opiekuna

4)      Opiekun praktyk w Placówce musi  napisać opinię o jej przebiegu wraz z oceną 

5)      Po odbyciu praktyk Student musi napisać opinię o przebiegu praktyki

6)      Studenci, którzy chcą odbyć praktyki po raz kolejny w tej samej placówce proszeni są o złożenie stosowanego podania.

7)      Podania należy skierować do Koordynatora praktyk na kierunku pedagogika – dr Urszuli Kempińskiej, a złożyć w Dziekanacie WNS

8)      Wszelkich informacji o praktykach na kierunku pedagogika udziela Koordynator Praktyk na kierunku Pedagogika dr Urszula Kempińska u.kempinska@ksw.wloclawek.pl

Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną

Dział Promocji KSW 01 mar , 2024 0 Comments

W związku z kończącą się edukacją na studiach podyplomowych Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną , pragniemy podziękować Państwu za współpracę i wyrozumiałość. W chwili obecnej przygotowujemy dokumenty niezbędne do przeprowadzenia egzaminu końcowego. Dlatego tez prosimy o dokonanie zaległych wpłat czesnego i dostarczenie wypełnionej obiegówki.

Termin egzaminu wyznaczony jest na dzień 16 marca 2024 r., godz. 12.00
Collegium Novum KSW, ul. Okrzei 94A, pok. nr 6.

Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu

Dział Promocji KSW 01 mar , 2024 0 Comments

W związku z kończącą się edukacją na studiach podyplomowych Edukacja i rehabilitacja osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, pragniemy podziękować Państwu za współpracę i wyrozumiałość. W chwili obecnej przygotowujemy dokumenty niezbędne do przeprowadzenia egzaminu końcowego. Dlatego tez prosimy o dokonanie zaległych wpłat czesnego i dostarczenie wypełnionej obiegówki.

Termin egzaminu wyznaczony jest na dzień 16 marca 2024 r., godz. 13.30
Collegium Novum KSW, ul. Okrzei 94A, pok. nr 6.

Oferty pracy PUP we Włocławku na 22 lutego 2024 r.

Dział Promocji KSW 22 lut , 2024 0 Comments

BUDOWNICTWO

Dla: asystenta geodety, asystenta projektanta, asystenta projektanta w branży sanitarno- instalacyjnej lub mechanicznej, betoniarza- zbrojarza, blacharza budowlanego, brukarza, brukarza- robotnik drogowy, cieśli, cieśli- zbrojarza, geodety, glazurnika, hydraulika, hydraulika- instalatora- brygadzisty, kierownika budowy- majster na zakładzie prefabrykacji, montera instalacji sanitarnych, montera wodno- kanalizacyjnego, murarza, operatora koparki, operatora koparko- ładowarki, operatora ładowarki, operatora spycharki, pomocnika blacharza, pomocnika budowlanego, pomocnika hydraulika, pracownika do dociepleń, pracownika drogowego, pracownika ogólnobudowlanego, pracownika robót wykończeniowych, specjalisty ds. technicznych, zbrojarza, zbrojarza- betoniarza- montera szalunków,

 

HANDEL I USŁUGI

Dla: agenta nieruchomości, agenta ochrony/ konwojenta, asystentki/ higienistki stomatologicznej, biomasażysty, diagnosty samochodowego, elektromechanika, elektromechanika pojazdów samochodowych, elektromontera, elektryka, fizjoterapeuty, fryzjera, kierownika działu marketu, kontrolera biletowego, kosmetyczki, lekarza weterynarii, logistyka, magazyniera, manewrowego, masażysty, mechanika- kierowcy, mechanika napraw sprzętu AGD, mechanika pojazdów samochodowych, mechanika wózków widłowych, montera instalacji elektrycznych/ elektrotechnicznych, montera pomp ciepła, montera sieci światłowodowych, operatora kamery- montażysty, operatora wózka widłowego, opiekuna osób starszych, pielęgniarki, pomocnika lakiernika samochodowego, pomocnika serwisanta, pracownika ds. obsługi sklepu internetowego, pracownika myjni samochodowej, pracownika ochrony, pracownika służby ochrony, pracownika technicznego, pracownik transportowego- wydawcy magazynowego, przedstawiciela handlowego, recepcjonisty, rehabilitanta, robotnika gospodarczego, serwisanta elektronarzędzi, serwisanta narzędzi spalinowych, serwisanta urządzeń ciśnieniowych, specjalisty ds. handlowych i obsługi klienta, sprzątaczki, stomatologa podstawowej opieki zdrowotnej, stylistki paznokci, technika dentystycznego, telemarketera, telemontera, zmywacza naczyń,

 

OŚWIATA

Dla: młodszego psychologa działu penitencjarnego, nauczyciela- oligofrenopedagoga, psychologa, wychowawcy, wychowawcy- psychologa,

 

ADMINISTRACJA

Dla: asystenta/ki w dziale ochrony środowiska i usług komunalnych, doradcy klienta biznesowego, kierownika Miejskiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Wydziale Geodezji i Kartografii, pracownika działu sprzedaży, pracownika działu sprzedaży z językiem angielskim, specjalisty ds. obsługi zamówień i marketingu, starszego statystyka,

 

GASTRONOMIA

Dla: cukiernika, kelnera, kelnera/ barmana, kucharza, piekarza, pomocy kuchennej, pracownika restauracji,

 

TRANSPORT

Dla: kierowcy autobusu, kierowcy kat. C, kierowcy kat. C+E, kierowcy pogotowia technicznego- kierowcy autobusu (pilota), maszynisty pojazdów trakcyjnych,

 

KRAWIECTWO

Dla: krojczego, prasowacza, szwaczki,

 

PRZEMYSŁ

Dla: aparatowego, automatyka, elektromontera utrzymania ruchu, elektryka- automatyka, frezera, hydraulika siłowego, inżyniera, kierownika sortowni, ładowacza odpadów komunalnych, maszynisty chłodniczego, mechanika- konserwatora, mechanika maszyn i urządzeń przemysłowych, montera- mechanika, montera rusztowań, operatora maszyn i urządzeń do przetwórstwa tworzyw sztucznych, operatora maszyn, operatora obrabiarek CNC, operatora urządzeń rozlewczych, pakowacza ręcznego, pracownika fizycznego, pracownika leśnego, pracownika produkcji, pracownika produkcji- operatora wózka widłowego, projektanta automatyka AKPiA, spawacza, ślusarza, tokarza, zbrojarza- operatora maszyn,

 

OFERTY PRACY DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

Dla: kasjera- sprzedawcy, portiera, sprzątaczki,

 

WYPOSAŻENIE LUB DOPOSAŻENIE STANOWISKA PRACY

Dla: kucharza, logopedy, przedstawiciela handlowego,

 

PRACE INTERWENCYJNE

Dla: specjalisty ds. obsługi klienta i zamówień,

 

STAŻ DO 30 ROKU ŻYCIA

Dla: fryzjera, pracownika ds. obsługi klienta i zamówień, pracownika magazynu, sprzedawcy, pracownika ds. sprzedaży i marketingu, referenta ds. administracyjno- biurowych, referenta ds. kadrowo- płacowych, referenta ds. księgowych,  

 

STAŻ POWYŻEJ 30 ROKU ŻYCIA

Dla: fryzjera, pracownika ds. obsługi klienta i zamówień, pracownika magazynu, sprzedawcy, pracownika ds. sprzedaży i marketingu, referenta ds. administracyjno- biurowych, referenta ds. kadrowo- płacowych, referenta ds. księgowości.

 

Oferty pracy EURES za granicą dystrybuowane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Toruniu dostępne są na stronie: http://wuptorun.praca.gov.pl/oferty-pracy

Zarządzanie ochroną zdrowia I rok I semestr

Dział Promocji KSW 19 lut , 2024 0 Comments

Informujemy o przeniesieniu zajęć z mgr A .Sierakowską-Wojciechowską, które miały odbyć się w dniu 24.02.2024 r. i 25.02.2024r .

Nowe terminy zajęć:

  • 02.03.2024 r. (godz. 8:00-9:35) – Prawo zamówień publicznych (w), (przeniesione z 20.01.2023 r.)
    (godz. 9:40-11:15) – Prawo zamówień publicznych (ćw), (przeniesione z 20.01.2024 r.)
  • 03.03.2024 r. (godz. 8:00-9:35) –  Prawo zamówień publicznych (w), (przeniesione z 04.02.2024 r.)
    (godz.9:40-12:55) – Prawo zamówień publicznych (ćw), (przeniesione z 04.02.2024 r.)
Skip to content