Oferta pracy – Młodszy specjalista w biurze zakupów

7 października 2020

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.


Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

#AKTYWUJPRACĘ
ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ

Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:

MŁODSZY SPECJALISTA W BIURZE ZAKUPÓW
Włocławek

W ramach projektu zapewnimy Ci:
– wsparcie job craftera, który przeprowadzi Cię przez cały okres uczestnictwa w projekcie,
– wsparcie psychologa, który zadba o odpowiedni poziom Twojej motywacji i pomoże Ci zapanować nad stresem,
– kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe.

W ramach współpracy otrzymasz:
– racjonalne usprawnienia (min. specjalistyczne oprogramowanie komputerowe, dostosowanie miejsca pracy itp.),  dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy),
– stabilne zatrudnienie,
– bogaty pakiet socjalny i medyczny,
– możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych: szkolenia, konferencje, kursy języków obcych,
– umowę o pracę (na zastępstwo).

Twoja praca będzie polegała na:
– samodzielnym realizowaniu zakupów na podstawie podpisanych umów ramowych/jednorazowych/zamówień,
– generowaniu zamówień do umów ramowych i jednorazowych oraz ich zamykaniu i rozliczaniu,
– dbaniu o terminowość dostaw zgodnie z harmonogramem umowy/zamówienia,
– monitorowaniu stopnia wykorzystania umów oraz terminów obowiązywania umów,
– weryfikacji faktur/korekt faktur poprzez sprawdzenie zgodności wystawionej faktury z kontraktem ( ilość, cena, warunki płatności), zamówieniem, dokumentem PZ,
– wystawianiu i akceptacji zaliczek,
– zarządzaniu płatnościami,
– procedowaniu reklamacji ilościowych i jakościowych,
– prowadzeniu i aktualizowaniu baz danych w ramach swojego zakresu obowiązków,
– współpracy z Partnerem Biznesowym,
– ocenie dostawców,
– prowadzeniu pełnej dokumentacji zakupowej oraz jej poprawną archiwizację,
– uzyskiwaniu wymaganych akceptacji i zatwierdzeń przez upoważnione osoby,

 sporządzaniu analiz, raportów i aktualizacja baz danych w ramach potrzeb Zespołu.
Szukamy właśnie Ciebie jeśli:

● posiadasz aktualne orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej),
● posiadasz wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: administracja lub pokrewne,
● znasz bardzo dobrze pakietu MS Office,
● posiadasz prawo jazdy kat. B,
● cechuje Ciebie profesjonalizm i współpraca w realizacji zadań, innowacyjność, bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność w działaniu,
● mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV:
agnieszka.jaskiewicz-klosowska@aktywizacja.org.pl, tel. 511 468 788.
Na dokumenty aplikacyjne czekamy do 18 października 2020 r.

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

KUJAWSKA SZKOŁA WYŻSZA
WE WŁOCŁAWKU

Plac Wolności 1, 87-800 Włocławek

 

Godziny otwarcia rektoratu:

poniedziałek-czwartek 08.00-15.30
piątek 08.00-14.00

Ważne informacje:

KONTAKT

Biuro Rektora
Tel.: +48 660 713 891
Email: biurorektora@ksw.wloclawek.pl
ePUAP: /KSW_Wloclawek/SkrytkaESP

Zapisy na studia licencjackie i magisterskie
Tel. 660 714 884

Zapisy na studia podyplomowe
Tel. 660 716 709