Nowe elementy budowania wizerunku KSW w Internecie
Nabierają rozmachu, prowadzone z inicjatywy Rektora KSW, prof. nadzw. dr. hab. Stanisława Kunikowskiego działania ukierunkowane na wzmocnienie wizerunku oraz promocję potencjału Uczelni w Internecie.
Do wykorzystywanego portalu Facebook (konto: @kswwloclawek) oraz kanału YouTube, doszły dwa następne media społecznościowe: Twitter oraz Instagram. Utworzenie 10 maja br. oficjalnych kont Uczelni na Twitterze (@kswwloclawek) oraz na Instagramie (kujawska_sw) to kolejne elementy wdrażania strategii rozwoju uczelni na lata 2017-2020. Dotyczą one konieczności wzmacniania wizerunku KSW, jako uczelni innowacyjnej, wykorzystującej formy i metody e-learningu, jednocześnie będącej ogólnopolskim liderem w sferze krzewienia idei proobronności. W tym przypadku przykładem może być uruchomienie od nowego roku akademickiego podyplomowych studiów e-learningowych o tej tematyce. Wpisując się w najnowsze trendy związane z wykorzystaniem narzędzie technologii informacyjno-komunikacyjnych, wymienione media społecznościowe, zwłaszcza Facebook, zostaną szeroko wykorzystane w toku rekrutacji na studia stacjonarne, niestacjonarne i podyplomowe w roku akademickim 2017/2018, wzbogacając dotychczas wykorzystywane formy np. uczestnictwo przedstawicieli KSW w targach edukacyjnych.
Zachęcamy do obserwowania!